Багато вже не дивуються з того, що на ринках і в маленьких магазинах, трапляються випадки обважування та обрахунку. А ось у великих торгових мережах, нечисті на руку продавці, ще витонченіше дурять нас. Реальні способи обману, якими поділилися колишні співробітники великих магазинів.
Магазини електроніки
- Практично всі імениті бренди, помітивши заводський брак своєї техніки, відкликають всю партію з магазинів. А після усунення дефектів, повертають назад, але вже зі знижкою 30-50%. Але деякі магазини збувають це відбраковування під виглядом розпродажі, усно попереджаючи, що товар поверненню не підлягає.
- Важливо: покупець не має права здати бракований, що зламався товар тільки в тому випадку, якщо його, покупця, офіційно попередили про недоліки, а всі дефекти детально описані в товарному чеку, ярлику або в окремому документі. Відрізнити «відбраковування» можна по наклейці REF – Refurbished.
Магазини елітної нижньої білизни
- Продавщиці таких магазинів грішать таким – вони купують на ринку дешеву нижню білизну і підкладають їх серед фірмової білизни за ціну трохи нижче, ніж значиться на інших етикетках, а покупниці в захваті розхапують цю недорогу »брендову» білизну.
Продуктові магазини
- Величезна кількість продавців признаються в тому, що керівництво магазинів змушує їх давати простроченим продуктам «друге життя». Досягається це такими методами: відмиванням миючими засобами ковбаси від нальоту, проколюванням шпилькою пакетів, що роздулися з кисломолочною продукцією і т. д.
- Якщо прострочену продукцію продати все ж не вдається, то її повертають виробникові, і там сосиски і ковбаси потрапляють в «виробництво ще раз» – переробляються, змішуються зі свіжим фаршем і знову стають «їстівними».
- Фрукти і овочі мають властивості всихати, тому підприємливі продавці заздалегідь їх зважують і фасують по пакетах.
- Заморожування. Риба, морепродукти, овочі обливаються водою і моментально заморожуються, і вода подекуди сягає 30 – 40% ваги продуктів.
- Напевно ви і не здогадувалися, що свіжоморожену рибу нерідко роблять з зіпсованої. Адже крижана скоринка здатна приховати будь-які видимі дефекти продукту.
- При продажу вагового товару часто використовують такий фокус: на електронні ваги нібито в гігієнічних цілях кладеться пакетик. Фішка в тому, що його краєчок приклеєний скотчем до корпусу ваг, а коли на ваги щось кладуть, пакетик натягується сам або його підтягує касир. Вага товару збільшується.
- На касі вас можуть теж обдурити, наприклад «пробити» один товар кілька разів. А якщо ви це помітите, касир посилатиметься на збій в системі комп'ютера.