Багато вже не дивуються з того, що на ринках і в маленьких магазинах, трапляються випадки обважування та обрахунку. А ось у великих торгових мережах, нечисті на руку продавці, ще витонченіше дурять нас. Реальні способи обману, якими поділилися колишні співробітники великих магазинів.

Магазини електроніки

  1. Практично всі імениті бренди, помітивши заводський брак своєї техніки, відкликають всю партію з магазинів. А після усунення дефектів, повертають назад, але вже зі знижкою 30-50%. Але деякі магазини збувають це відбраковування під виглядом розпродажі, усно попереджаючи, що товар поверненню не підлягає.
  2. Важливо: покупець не має права здати бракований, що зламався товар тільки в тому випадку, якщо його, покупця, офіційно попередили про недоліки, а всі дефекти детально описані в товарному чеку, ярлику або в окремому документі. Відрізнити «відбраковування» можна по наклейці REF – Refurbished.

Магазини елітної нижньої білизни

  1. Продавщиці таких магазинів грішать таким – вони купують на ринку дешеву нижню білизну і підкладають їх серед фірмової білизни за ціну трохи нижче, ніж значиться на інших етикетках, а покупниці в захваті розхапують цю недорогу »брендову» білизну.

Продуктові магазини

  1. Величезна кількість продавців признаються в тому, що керівництво магазинів змушує їх давати простроченим продуктам «друге життя». Досягається це такими методами: відмиванням миючими засобами ковбаси від нальоту, проколюванням шпилькою пакетів, що роздулися з кисломолочною продукцією і т. д.
  2. Якщо прострочену продукцію продати все ж не вдається, то її повертають виробникові, і там сосиски і ковбаси потрапляють в «виробництво ще раз» – переробляються, змішуються зі свіжим фаршем і знову стають «їстівними».
  3. Фрукти і овочі мають властивості всихати, тому підприємливі продавці заздалегідь їх зважують і фасують по пакетах.
  4. Заморожування. Риба, морепродукти, овочі обливаються водою і моментально заморожуються, і вода подекуди сягає 30 – 40% ваги продуктів.
  5. Напевно ви і не здогадувалися, що свіжоморожену рибу нерідко роблять з зіпсованої. Адже крижана скоринка здатна приховати будь-які видимі дефекти продукту.
  6. При продажу вагового товару часто використовують такий фокус: на електронні ваги нібито в гігієнічних цілях кладеться пакетик. Фішка в тому, що його краєчок приклеєний скотчем до корпусу ваг, а коли на ваги щось кладуть, пакетик натягується сам або його підтягує касир. Вага товару збільшується.
  7. На касі вас можуть теж обдурити, наприклад «пробити» один товар кілька разів. А якщо ви це помітите, касир посилатиметься на збій в системі комп'ютера.