У Харкові на початку листопада відбувся конкурс з відбору фірми, яка буде займатися створенням системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі). Цією фірмою буде ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр».
Про це повідомляється на сайті «Харьковские известия»
На 50% ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» належить ТОВ «Компанія з управління активами «Фінекс-Капітал» (фото 3), від якої в 2015 році Харківський міський голова Геннадій Кернес отримав 11,097 млн.грн. дивідендів
Також власниками ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» є Василь Павленко (49,9%) з Черкаської області та Володимир Старченко (0,1%), який і є керівником ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр». Але, кінцевими бенефіціарними власниками вказані дві особи Ігор Когут та Володимир Старченко.
Ігор Когут зазначений в ЄДР, як одноосібний власник та керівник ТОВ «Компанія з управління активами «Фінекс-Капітал» (фото 3). Але, ще в жовтні цієї фірмою також володіла Лада Крімерман.
Нагадаємо, що в жовтні 2015 року ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» отримало в оренду майже на 3 роки всі термінали по поповненню безконтактних електронних карток сплати проїзду в метро на всіх без виключення станціях.
ТОВ «Компанія з управління активами «Фінекс-Капітал» також є співвласником одного з «дорожніх» фаворитів Харківської міської ради ТОВ «ДБК «Уровень», співвласником ТОВ «Фірма «Асканіо» (фірма володіє будівлею, в якій розташований ресторан «Нікас») та співвласником ТОВ «Фірма «Діана».
ТОВ «Фірма «Діана» володіє Сумським ринком. До недавнього часу співвласником ТОВ «Фірма «Діана» був Данііл Прівалов, син Геннадія Кернеса. Зараз співвласниками ТОВ «Фірма «Діана» залишаються Ольга Солоп, Олександр Коровкін, люди з найближчого бізнес-оточення Геннадія Кернеса.
ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» зареєстроване за тією ж адресою, що і ТОВ «Ваго-рев», одного з фаворитів КП «Харківський метрополітен». ТОВ «Ваго-рев» входить в орбіту фірм діючого директора метрополітену Вячеслав Стаматін.
КП «Харківський метрополітен» в січні 2015 року уклало угоду з ТОВ «Ваго-Рев» на послуги ремонтування і технічного обслуговування.
У Харкові про єдиний електронний квиток на міський електротранспорт почали говорити ще 5 років тому, перед Євро-2012.
У 2011 році Геннадій Кернес заявляв про намір придбати автобуси з електронним кондуктором. У 2012 році в метрополітені повністю перейшли на електронні картки та паперові квитки зі штрих-кодом. Такі ж картки планували впровадити і для наземного електротранспорту.
Але, після проведення Євро-2012 про проект забули. І лише цього року знову дістали з шухляди.
На початку цього року депутати міськради проголосували за втілення концепції з реалізації проекту «єдиного квитка».
За прогнозами експертів, ціна питання складає – 8-15 млн євро залежно від інфраструктури та населення міста. За ці гроші потрібно розробити програмне забезпечення, закупити і встановити спеціальні валідатори (апарати для зчитування карт) і турнікети.