ДП «Південна залізниця» 30 листопада за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Науково-виробниче об’єднання «Східбуд», щодо капітального ремонту сміттєпереробного комплексу вокзалу «Харків – пасажирський» вартістю 1,44 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».
До кінця року потрібно провести ремонт вузла бездимного завантаження печі, де нестабільно працює система відкриття та закриття та часта відмова пневмоапаратури. Через прогорання частин та бетонних виробів потрібно відремонтувати термокаталітичну піч та камеру допалювання. Також заплановано роботи з ремонту фільтрів, систем подачі лужного розчину і вторинного повітря, системи електроживлення та ремонт інших частин комплексу.
За даними Укрзалізниці, до ремонту сміттєпереробний комплекс МПК-300 працював шість років. Основна частина комплексу розміщена на залізничній платформі. Комплекс здатний за годину ліквідовувати до 300 кг твердих побутових відходів.
Залізничники повідомили, що раніше вивезення сміття на полігон та його утилізація вокзалу коштували понад 220 тис грн. на рік. Із введенням в експлуатацію МПК-300 ці витрати зменшилися на 90%. Таким чином, вартість ремонту комплексу виявиться майже ідентичною економії за шість років.
Єдиним конкурентом ТОВ «НВО «Східбуд» на торгах було ТОВ «Унистрой». Засновниками цієї фірми є Геннадій та Олексій Сухоставець, а також Таїсія Торянська.
ТОВ «НВО «Східбуд» належить Сергію Куровському, директором є Сергій Приходько.
Правоохоронці підозрюють, що обидві ці фірми є фіктивними й їх створили для прикриття незаконної діяльності із мінімізації податків. Крім того, НВО «Східбуд» є фігурантом іншого кримінального провадження. Правоохоронці вважають, що ця фірма була однієї «прокладок» незаконного виведення коштів підприємствами з орбіти нардепа Віктора Остапчука. Він очолював ДП «Південна залізниця» з 2000 року по 2012 рік.
Цього року ТОВ «НВО «Східбуд» виграло тендерів на 12,67 млн грн.