Департамент інфраструктури Харківської міськради уклав угоду з КП «Міськелектротранссервіс» щодо ремонту трамвайної колії вартістю 41 млн. грн.
Про це стало відомо зі звіту про укладання договору та проведення аукціону, який розміщений на порталі системи електронних закупівель «Прозорро».
Мова йде про капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Шевченка від вул. Матюшенка до вул. Кисловодської.
У документації вказали ціну не за т, як це звичайно було, а за метри рейок. Так, за 1 м рейок Р50 платять 642 грн., рейок Т60 – 630 грн./м, рейок Р65 – 809 грн./м.
Одна реновована ланка рейкошпальної решітки на залізобетонних шпалах довжиною 12,5 м коштує 106,15 тис. грн.
Єдиним конкурентом було ТОВ «Елавтопас».
Засновником ТОВ «Елавтопас» є Аркадій Микитась, а директором Ірина Ладиженська.
Раніше засновником підприємства був Євгеній Ліберман –сусід, родич Євгенія Водовозова та людина яка дає віце-меру кататися на своїй елітній автівці.
Субпідрядником на виконання робіт вони хотіли залучити ПАТ «Південспецбуд», яке знаходиться на вул. Джанкойській, 76.
За даними ЄДР «Південспецбуд» знаходиться у стадії припинення. Головним акціонером компанії вказане словенське ДП «СI КАПIТАЛ IНВЕСТ» ТОВ «БОНАММ».
Цікаве інше. Однаковий номер телефону 380577021987 та однакову адресу на Джанкойській з «Південспецбуд» має «Південспецбуд Інженерінг» Наума Водовозова – батька віце-мера Харкова Євгенія Водовозова, який курує Департамент інфраструктури.
Щодо переможців, то комунальники залучать до проведення робіт ТОВ «ТБК-СПМ-17». Засновником цієї фірми є Сергій Леус. Він працював разом з Євгенієм Курбатовим, який був засновником ТОВ «СПМ-17» ліквідованого пару років тому. Крім того, Курбатов відомий як директор ТОВ «ВП «Інсайт», яке також буває субпідрядником КП «Міськелектротранссервіс».