КП «Харківський метрополітен» оголосило закупівлю залізничних рейок Р-50 на очікувану суму 11,86 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».
Метрополітен збирається придбати 255 рейок довжиною 25 метрів і загальною вагою 330 т. Таким чином, вартість однієї рейки складе 46,50 тис грн., або 35,91 тис за тонну.
Це значно дорожче від цін, по яким група Ріната Ахметова продає їх залізниці. У жовтні «Укрзалізничпостач» придбав у ТОВ «Метінвест-СМЦ» рейки Р-65 (подібні рейкам для метрополітена) по 24,38 тис грн./т. Таким чином, якби «Харківський метрополітен» закупив рейки за ціною ахматівського виробника, то економія склала б 3,80 млн грн від очікуваної вартості тендеру.
Розкриття пропозицій призначене на 9 грудня.
Це друга спроба метрополітену провести тендер по рейкам. У вересні заявки подали ТОВ «Партнер Трейдинг» та ТОВ «Донецькспецсталь». Останнє запропонувало поставити рейки за 9,51 млн грн, але ця пропозиція була відхилена, бо в поданих документах одиниця виміру була вказана у тоннах, а не в штуках. Відтак до участі було допущено лише одного учасника і тендер було відмінено.
Допущене тоді до участі ТОВ «Партнер Трейдинг» Віктора Бронова пропонувало виконати замовлення за 11,85 млн грн. Вартість пропозиції якраз відповідала очікуванням метрополітену.
Бронов відомий як колишній партнер Вадима Сінгуцького по «СББ-Інвест» й ТОВ «Азімут-В». Зараз «СББ-Інвест» переписана на Бориса Бєлєвцова, а «Азімут-В» ліквідована. Вадим Сингуцький був директором ТОВ «ВСП Констракшн», яка виграє у Харківської міськради тендери на ремонт трамвайних переїздів на сотні мільйонів гривень.