Служба автомобільних доріг у Харківській області 9 липня за результатами тендеру замовила ТОВ «Автомагісталь-Південь» поточний середній ремонт автодороги державного значення М-03 Київ – Харків – КПП «Довжанський» за 1,70 млрд грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».
До кінця 2019 року трасу відремонтують на ділянці км 516+200 – км 646+200 довжиною 130 км. Оскільки проектування замовляють разом із ремонтними роботами, підсумкові відомості ресурсів і кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів із ринковими цінами на предмет можливого завищення.
Гарантійний строк на будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб становить 12 років, земляне полотно – 10 років, основу дорожнього покриття, мости і цементобетонне покриття – 8 років, водопропускні труби і регуляційні споруди – 6 років, огородження та асфальтобетонне покриття – 5 років, знаки і напрямні стовпчики – 2 роки, інші послуги з поточного ремонту – рік, постійної розмітки фарбою – півроку.
Передбачено забезпечення виконання договору в розмірі 0,5%. На заробітну плату піде 9,42 млн грн., тобто 0,6% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,2% – 2,89 млн грн. Ціна угоди на 2% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 1,74 млн грн.
«Автомагістраль-Південь» належить одеситам Валерію Короткову та Олегу Наливанному.
Допущеними конкурентами були ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» Онура Четінджевіза, Ісхана Четінджевіза з Туреччини та львів’янина Олега Фаріона і ТОВ «Ростдорстрой» із групи авторитетного бізнесмена Олександра Жукова та мера Одеси Геннадія Труханова. У ту ж групу входить ПП «Київшляхбуд», яке в лютому подало на торги КП «Київбудреконструкція», пізніше відмінені за рішенням АМКУ, гарантійний лист на підтвердження відповідності одному із кваліфікаційних критеріїв від імені свого тодішнього суперника – нинішнього переможця «Автомагістраль-Південь».
Нині чотири інші компанії не допустили до аукціону.
Компанія «Казахдорстрой» («Kazahdorstroy LLC») не підтвердила наявність залученого асфальтобетонного заводу в смт. Буди, досвіду проектування, взятих у лізинг самоскидів та власних бульдозера і трала, а також надала відгук до аналогічних договорів щодо ремонту не від замовника АТ «Національна компанія «КазАвтоЖол», а від Комітету автомобільних доріг Міністерства транспорту та комунікацій Республіки Казахстан.
ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «Славдорстрой» і ПП «Полтавабудцентр» підтвердили досвід влаштування покриття зі ЩМА в обсязі меншому від необхідних 300 тис кв. м. Крім того, «Полтавабудцентр» не підтвердив досвід проектування і подав документи на працівників з невідповідностями, «Славдорстрой» не підтвердив досвід залучення одного з двох асфальтобетонних заводів і працевлаштування низки працівників, а «Техно-Буд-Центр» подав аналогічні договори на проектування без додатків, договір про транспортні послуги без зазначення кількості самоскидів, договір про поставку асфальтобетону без специфікації і низку паперів без урахування останніх змін у тендерну документацію.